מדיניות פרטיות והסרת לקוח ממועדון אוקינאווה סושי / OKINAWA SUSHI

ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של רשת אוקינאווה סושי (להלן: "הרשת" או "החברה.)"
המסעדות של אוקינאווה סושי מופעלות על ידי שתי חברות:

1. ח.צ סושי בר בע"מ, בסניף לבונטין 11, תל אביב (ח.פ 513805754).
2. אוקינאווה סושי בע"מ, בסניף נווה צדק, בזי 46, תל אביב (ח.פ 513698811).

הגנת הפרטיות של חברי המועדון חשובה לחברה, והיא פועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 ולשאר הדינים הרלוונטיים. להלן עיקרי מדיניות הפרטיות בנוגע למועדון, וכן תנאים בנושא הפסקת חברות ביוזמת הלקוח או החברה:

מאגר מידע ושימוש במידע: פרטי הלקוחות הנמסרים בעת ההצטרפות למועדון (כגון שם, תאריך לידה, מספר טלפון, דואר אלקטרוני, כתובת, העדפות וכיו"ב) יישמרו במאגר מידע ממוחשב ומאובטח של החברה, וישמשו למטרות ניהול המועדון, תפעול ההטבות, ניתוח הרגלי צריכה ושיפור השירות, וכן לצרכים שיווקיים של הרשת בהתאם להסכמת הלקוח. בעצם ההצטרפות למועדון, הלקוח מסכים כי החברה תעשה שימוש במידע שמסר ובהיסטוריית הרכישות שלו לצורך פנייה אישית בהצעות והטבות, התאמת חווית השירות, ושליחת עדכונים על מבצעים, הטבות, אירועים
ומוצרים חדשים מטעם הרשת. החברה לא תעביר מידע איש י אודות חברי המועדון לגורמים שלישיים ללא הסכמה, למעט לספקי שירות מטעמה שזקוקים למידע לצורך תפעול המועדון וההטבות (כגון חברה המנהלת את מערכת הנקודות או משלוח הדיוורים) ובכפוף להתחייבות לשמור על סודיות, או אם תחויב לעשות כן על פי חוק או צו שיפוטי.
דיוור ועדכונים לחברי המועדון: החברה עשויה לשלוח לחבר המועדון חומר פרסומי, הודעות ועדכונים באמצעי הקשר שמסר (מסרונים, דוא"ל, הודעות דחיפה באפליקציה, דואר וכד'). שליחת הודעות שיווקיות תיעשה בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים)
וחבר מועדון רשאי לבקש בכל עת להפסיק לקבל הודעות פרסומיות מהחברה ("הסרה" מרשימת התפוצה), בלי שתיפגע חברותו במועדון. במקרה של בקשת הסרה מדיוור שיווקי, החברה תחדל משליחת הודעות פרסום לחבר, אולם תמשיך לשלוח לו מידע הכרחי הקשור לניהול חשבון המועדון שלו (כגון עדכון תנאי תקנון, שינוי במדיניות, עדכונים לגבי נקודות שצבר או תוקפן, וכיו"ב), ככל שיהיו כאלה. דרכי הסרה יוצעו בכל הודעה שיווקית (כגון קישור להסרה במייל או הודעת "הסר" ב-SMS), וניתן גם לפנות לשירות הלקוחות של החברה בבקשה להפסקת הדיוור.
אבטחת מידע: החברה או מי מטעמה נוקטים צעדים סבירים ומקובלים לשמירת סודיות המידע האישי של חברי המועדון ולהגנה עליו מפני חדירה בלתי מורשית, אובדן, שינוי או שימוש לרעה. מערכות המידע והתקשורת של החברה מאובטחות בהתאם לנהוג, אולם אבטחה מוחלטת אינה קיימת ואין חסינות מוחלטת מפני חדירות או תקיפות סייבר. לפיכך, מובהר כי החברה לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם עקב גילוי מידע או שימוש בו ללא הרשאה, אשר ינבע מפריצות אבטחה או מחדלים שאינם בשליטת החברה. החברה מתחייבת לעדכן את הרשויות המוסמכות וחברי המועדון כנדרש על פי חוק במקרה של אירוע אבטחת מידע חמור, ופועלת לצמצם סיכונים אלה במידת האפשר.
זכויות חבר המועדון בנושא מידע : בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, כל חבר מועדון זכאי לעיין במידע האישי שלו המוחזק במאגר החברה. לקוח שעיין במידע ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לחברה בבקשה לתקן או למחוק את המידע. בנוסף, אם מבקש חבר המועדון להסיר עצמו לחלוטין ממאגר המידע של המועדון ולבטל את חברותו, הוא רשאי לעשות כן כמפורט בסעיף הבא.
הפסקת חברות ביוזמת הלקוח: חבר מועדון רשאי לבקש בכל עת לסיים את חברותו במועדון. לצורך כך, יש לפנות לבקשה בכתב לשירות הלקוחות של החברה (באמצעות פנייה לדוא"ל okinawamanager@gmail.com, טופס יצירת קשר באתר). בבקשה יש לציין את פרטי החבר לזיהוי. החברה תטפל בבקשת ההסרה בתוך זמן סביר מעת קבלתה ותפסיק את חברותו של הלקוח במועדון בהתאם. עם סיום החברות ביוזמת הלקוח, יאבד החבר את הזכאות לכל הטבה שטרם נוצלה ואת כל הנקודות שצבר בחשבונו ושלא מומשו – ולא יהיה זכאי לכל פיצוי או החזר בגינן. החברה אינה מחויבת לשמור נתוני לקוח שפרש מהמועדון, למעט מידע שהחברה חייבת לשמור על פי דין או לצורך ניהול הגנה משפטית. אם ירצה לקוח שפרש להצטרף שוב בעתיד, הוא יידרש לבצע הרשמה חדשה ועשוי לאבד הטבות רציפות (כגון ותק) ש ייחסו לחברותו הקודמת, בהתאם למדיניות החברה באותו עת.
הפסקת חברות ביוזמת החברה : החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את חברותו של לקוח במועדון, או לחסום את גישתו להטבות, בכל אחד מן המקרים הבאים: (1) הלקוח הפר את תנאי התקנון או פעל בניגוד להנחיות המועדון; (2) הלקוח מסר פרטים כוזבים או שגויים בעת ההצטרפות; (3) הלקוח ניצל לרעה את הטבות המועדון, ביצע מעשה מרמה, או התנהגות בלתי הולמת אחרת בקשר עם המועדון; (4) הלקוח פעל באופן הפוגע בתקינות פעילות המועדון, לרבות ניצול תקלות טכניות או ניסיון לצבור הטבות שלא כדין; (5) בכל מקרה אחר בו תחליט החברה לפי שיקול דעתה כי יש הצדקה לסיום החברות. במקרה של הפסקת חברות ביוזמת החברה עקב אחד מהסיבות דלעיל, החברה רשאית לבטל את כלל ההטבות והנקודות שצבר החבר ולהורות על השבת כרטיס חבר (אם קיים) או נטרול חשבון המועדון שלו, ולא תהיה לחבר המועדון כל טענה או דרישה לכך. החברה תודיע ללקוח על הפסקת חברותו ונסיבותיה באמצעי תקשורת זמין (כגון דוא"ל או SMS). החלטת החברה בעניין זה תהיה סופית.
סיום או שינוי תוכנית המועדון: החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק, לצמצם או לשנות את פעילות מועדון הלקוחות בכל עת, לרבות להפסיק את פעילות המועדון כולו ולבטל את כלל החברויות, או להחליפו בתוכנית מועדון אחרת. במקרה שהחברה תחליט על סיום פעילות המועדון, תימסר הודעה לכלל חברי המועדון באמצעי שיקבע (לדוגמה, בהודעה כללית באפליקציה, באתר האינטרנט, בדוא"ל או במסרון). לאחר
הודעה כזו, תאפשר החברה פרק זמן סביר למימוש הטבות ונקודות שנצברו, בהתאם להוראות הדין (ככל שישנן) ובהתאם למועדים שייקבעו ויפורסמו בהודעת הסגירה. בתום תקופת המימוש המוגדרת, תסגור החברה את המועדון, כל ההטבות והנקודות שטרם נוצלו יבוטלו, ולא תהיה לחברי המועדון כל טענה, תביעה או זכות לפיצוי עקב כך. מובהר כי הפסקת תוכנית המועדון לא תפגע בזכויות מוקנות של חברי המועדון לממש את מה שצברו במהלך תקופת החברות עד למועד הסגירה, בכפוף לאמור לעיל.

סעיפים משפטיים כלליים

שינוי תנאים והטבות: הנהלת החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית, בכל עת, לשנות את הוראות תקנון זה, לשנות או לעדכן את תנאי ההצטרפות למועדון, לבטל או להחליף כל הטבה מההטבות הניתנות במסגרת המועדון או חלק מהן, וכן להוסיף הטבות חדשות או תנאים חדשים, הכול לפי שיקול דעתה וללא צורך במתן הודעה מוקדמת. שינוי תנאי המועדון או ביטול הטבה לא יחול באופן רטרואקטיבי על הטבות שכבר נוצלו או נקודות שנצברו, אך הוא יחול על כל יתר ההטבות והצבירות מעת השינוי ואילך. פרסום תקנון מעודכן (למשל באתר הרשמי של החברה או באפליקציה) יהווה הודעה מספקת על שינוי תנאים, וחבר מועדון ייחשב כמי שהסכים לתנאים המעודכנים בהמשך שימושו במועדון או מימוש הטבות לאחר מועד העדכון. אם חבר מועדון אינו מסכים לשינוי שבוצע, זכותו להודיע על פרישה מן המועדון (כמפורט במדיניות הפרטיות והסרת הלקוח לעיל); מובהר כי אי הסכמה לתנאים חדשים תוך הימשכות חברות פעילה לא תזכה את החבר בהטבות נוספות מעבר לתקופת העדכון.
זכויות ושיפוי: כל הזכויות בקשר למועדון, להפעלתו, לעיצובו, לסימני המסחר, לשמו ולתכניו – שייכות באופן בלעדי לחברה. ההצטרפות למועדון אינה מקנה לחבר המועדון זכות כלשהי בקניין הרוחני של החברה או בנכסים שלה. חבר מועדון מתחייב שלא לעשות שימוש כלשהו בזכויות החברה או בסימני המסחר שלה, למעט במסגרת ניצול ההטבות לפי תקנון זה. מובהר כי החברה, מנהליה, עובדיה או מי מטעמה אינם
נושאים באחריות לכל נזק, הפסד או הוצאה, ישירים או עקיפים, שעלולים להיגרם לחבר מועדון או לצד שלישי כלשהו עקב השתתפות במועדון, קבלת הטבה או מימוש הטבה, או עקב כל פעול ה אחרת בקשר עם המועדון – זאת למעט אם נגרם נזק בשל פעולה זדונית או רשלנות רבתי של החברה. בכל מקרה של טענה או תביעה מצד חבר מועדון, אחריות החברה תוגבל לכל היותר לערך הכספי של ההטבה הרלוונטית שלא מומשה, ואין החברה אחראית לכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד. חבר מועדון שישתמש במועדון או בהטבות תוך הפרת התקנון או הפ רת חוק, יישא באחריות וישפה את החברה בגין כל נזק או הפסד שיגרמו לה עקב זאת.
שמירת זכויות הצרכן: תקנון זה נועד להיטיב עם ציבור לקוחות החברה ולא לגרוע מזכויותיהם על פי דין. אין באמור בתקנון זה כדי לגרוע או לצמצם מזכויות הצרכן על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981, או כל דין קוגנטי אחר אשר גובר על תנאי תקנון זה. במידה והוראה מהוראות תקנון זה תיקבע על ידי רשות מוסמכת כבלתי חוקית או שאינה ניתנת לאכיפה, לא יהיה בכך כדי לפגוע ביתר הוראות התקנון. במקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה לבין הוראה מחייבת בדין, תגבר הוראת הדין, אולם שאר הוראות התקנון ימשיכו לחול.
תחולה ושיפוט : תקנון המועדון חל על כל חברי המועדון וכל שימוש בכרטיס/חשבון המועדון או מימוש הטבה מהווה הסכמה לתנאיו. הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו הוא דין מדינת ישראל בלבד. סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין ומחלוקת הנוגעים למועדון הלקוחות ו/או לתקנון זה תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב-יפו, בכפוף לדיני סמכות מקומית ועל פי הדין הישראלי.
פנייה לשירות לקוחות : לבירורים, שאלות או הבהרות בנוגע לתקנון המועדון או להפעלת ההטבות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של רשת אוקינאווה סושי באמצעות ערוצי התקשורת שפורסמו (למשל, כתובת דוא"ל או טלפון של שירות הלקוחות המופיעים באתר הרשמי של הרשת או באפליקציה). החברה תשתדל להשיב ולסייע בכל פנייה כזו within זמן סביר.
לשון התקנון: התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס באופן שווה לכל המינים. כל האמור בלשון יחיד – אף רבים במשמע, ולהיפך, לפי הקשר הדברים.

תודה שהצטרפתם למועדון הלקוחות של OKINAWA SUSHI! אנו מאחלים לכם חוויית אירוח מהנה ובתאבון, ומקווים שתיהנו משלל ההטבות והמבצעים הבלעדיים לחברי המועדון.

חזור